Dorpsfeest 13 maart 2010

Dorpsfeest in en rond dorpshuis “De Vluchthaven”

Iedereen is van harte welkom, er zijn geen entree kosten. Drankjes kunt u afrekenen bij de bar, waar u ook een maaltijdbon kunt kopen à € 10,-.

Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

Vanaf 13:30 uur: Jeu de Boules. U kunt hier aan een toernooi deelnemen. De leden van Petanque Lijnden staan u met raad en daad terzijde. U kunt ook meedoen met klaverjassen samen met de Vereniging Oud Doet Wijs

15:00 uur: Officiële opening door de voorzitter van de Dorpsraad, Jos weel

Vanaf 15:00 uur: de clubs die gebruik maken van het dorpshuis zijn aanwezig en tonen u hun activiteiten. U kunt zelf bepalen waar u aan mee wilt doen, of welke activiteit u wilt bekijken.

De clubs die deze middag “open huis” houden zijn:

-           Toneelvereniging Genesius. Zij zullen ook nog een eenakter uitvoeren.

-           Petanque Lijnden, voor wie kennis wil maken met deze vereniging en voor wie zelf eens Jeu de boule    wil spelen, wordt in de overdekte baan gespeeld.

-           Olieverf Collectief, zij zullen hun werk laten zien en uiteraard ook in actie zijn.

-           Rock ’n Roll groep, demo (en meedoen natuurlijk)

-           Oud Doet Wijs, vereniging voor en door de senioren in Lijnden

-           Handbalvereniging VOS

Verder kunt u mee doen aan:

-           Midgetgolf: de midgetgolfbanen zijn open (en gratis)

-           LAN Party, er staan een zevental computers aan elkaar gekoppeld zodat er met of tegen elkaar kan worden gegamed. Een eigen (netwerk)spel meebrengen mag ook, als niet alle computers tegelijk in gebruik zijn. Doordat de meeste LAN spellen nou niet bepaald een "alle leeftijden" karakter hebben is dit onderdeel vervangen door Wii party. Maximale deelname per spel 8 personen. Geschikt voor de leeftijdsgroep vanaf 7 tot 100 jaar!

-           Oud Hollandse spelen

-           Goochelen (we hebben een echte goochelaar).

-           Tentoonstelling: zelfgemaakte voorwerpen, of kunst, foto’s, schilderijen, modelbouw en allerlei andere vormen van huisvlijt. Als u eigen werk wilt tentoonstellen kunt u dit melden aan de beheerder Senny Chan (023-555 1692 of 06-245 350 15)

Vanaf 18:00 uur: Gezamenlijke maaltijd

Vanaf 18.00 uur sluiten we af met eten en drinken. Een gezellig samenzijn, waarbij voor live muziek wordt gezorgd. Een mooie afsluiting van de dag, waarbij niet op een uurtje gekeken hoeft te worden.